مصاحبه آرشیو خبر ها
رها کردن توپ برای پاهای گونسالو به منزله ی مرگ قطعی مدافعان است

رها کردن توپ برای پاهای گونسالو به منزله ی مرگ قطعی مدافعان است

مائوریتسیو ساری سرمربی ناپولی پس از شکست تیمش در مقابل یوونتوس از بازی شجاعانه تیمش تقدیر کرد و گونسالو ایگوایین را یک پدیده خواند.

 

دیدار دو تیم یوونتوس و ناپولی در چارچوب رقابت های سری آ با گل های بونوچی و ایگوایین به نفع بیانکونری به پایان رسید.

 

ساری در پایان دیدار در مصاحبه با اسکای اسپرت ایتالیا گفت:

 

از لحاظ همکاری تیمی خوب بازی کردیم. یوونتوس در ورزشگاه خود تنها دو فرصت در تمام بازی به دست آورد، از اینکه با اشتباهاتمان منجر به گلزنی آن ها شدیم افسوس می خوریم. ما چهار فرصت صد درصد گلزنی داشتیم و گل نکردن آن ها مایه تأسف است، اما از لحاظ شخصیت تیمی عالی بودیم. فصل گذشته به یووه اجازه ی کسب اسکودتو را دادیم، اما بسیار ترسو بازی می کردیم. حالا در بازی امشب با شخصیت بازی کردیم و توانستیم بازی خود را به نمایش بگذاریم.

 

اینسینیه به نظر از تعویضش ناراحت بود...

 

اینسینیه از من پرسید که چرا تعویض شده است. من به خاطر این او را تعویض کردم که فکر می کردم گرفتگی عضله پیدا کرده است. هنگامی که او از زمین بیرون می آید باید ساکت باشد و شکایتی نداشته باشد. اگر چیزی برای صحبت کردن داشته باشیم فردا این کار را خواهیم کرد. او باید موقع تعویض شدن حرفی نزند.

 

ساری پیش از بازی ایگوایین را پسری توصیف کرده بود که پدر خود را عصبانی کرده، اما قبل از آغاز بازی به گرمی از همدیگر استقبال کردند...

 

ایگوایین یک پدیده است، رها کردن توپ برای پاهای گونسالو به منزله ی مرگ قطعی مدافعان است. اگر گونسالو در اروپا قهرمان شود برای او خوشحال خواهم بود، اما برای یووه کم تر. با این حال موفقیت او مرا خوشحال خواهد کرد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: